Home staging (z ang. sceny domowe) to drobne, ale efektowne zabiegi mające na celu zaprezentowanie nieruchomości z jak najlepszej strony. Sprzątanie, naprawa usterek, odświeżenie mieszkania, odpowiednie ustawienie mebli, delikatne dekoracje – to wszystko sprawi, że Twoje mieszkanie będzie zachęcało do kupna.
Zadbana nieruchomość wzbudza zaufanie i uruchamia wyobraźnię klienta. Jeśli „widzi siebie” w poszczególnych wnętrzach-na pewno weźmie Twoją ofertę pod uwagę. Warto zwiększyć swoje szanse już na wstępie.
Chyba każdy, przeglądając ogłoszenia, choć raz natknął się na zdjęcia „salonu” z suszarką pełną prania jako główną ozdobą. Bałagan w mieszkaniach wystawionych na sprzedaż to nadal rzecz nagminna. Takie zdjęcia zniechęcają.
One również uruchamiają wyobraźnię, ale w drugą stronę – klient od razu jest negatywnie nastawiony, podejrzliwy. To tak, jakby zobaczył śmieci w witrynie sklepowej, zamiast tego po co przyszedł. Jeśli chcesz sprzedać – zadbaj o atrakcyjną wystawę.
Ludzie po prostu wolą kupować ładne rzeczy. Dobrze przygotowane mieszkania sprzedają i wynajmują się szybciej, co może oznaczać, że koszt home stagingu zwróci się już w pierwszym miesiącu najmu, a w przypadku sprzedaży będzie kilkukrotnie niższy niż pierwsza obniżka ceny.
Pamiętaj, że każdy miesiąc bez klienta obniża Twój zysk.
Więcej o idei home stagingu przeczytasz tutaj, a jeśli zapiszesz się do mojego newslettera, otrzymasz poradnik o podstawach aranżacji wnętrz.
Jeśli jednak nie masz czasu lub ochoty zgłębiać tego tematu – Zapraszam do współpracy
Zdaję sobie sprawę, że może być Ci trudno spojrzeć na własne mieszkanie okiem klienta, dlatego obiektywne uwagi kogoś z zewnątrz mogą istotnie pomóc.
Zobacz
efekty
Jak wygląda
współpraca
Każde mieszkanie lub dom wymaga indywidualnego podejścia. Zakres usługi zależy od tego, co chcesz osiągnąć i jaką kwotę możesz na to przeznaczyć, a także od tego w jakim stanie jest mieszkanie oraz komu chcesz je wynająć lub sprzedać.
Inaczej przygotowuje się do sprzedaży luksusowy dom, a inaczej mieszkanie dla studentów. W obu przypadkach musi być czysto i ładnie, ale ofertę adresujemy do zupełnie innych osób z zupełnie innym budżetem, dlatego i oferty będą się znacznie różnić.
W zależności od potrzeb mogę zaproponować Ci:
Plan MINI
To opcja dla osób, które chcą same ulepszyć mieszkanie przed sprzedażą lub najmem, jednocześnie mając pewność, że dokonują właściwych wyborów.
Ocenię potencjał Twojego mieszkania i powiem Ci jak w prosty sposób można go podkreślić. Otrzymasz szereg wskazówek do samodzielnego wdrożenia również w formie przejrzystego raportu.
Plan MIDI
Po określeniu zalet, wad i potrzeb Twojego mieszkania, osobiście przygotuję je do sprzedaży lub najmu.
Użyję przedmiotów, które już znajdują się w mieszkaniu, lub dokupię kilka nowych – oczywiście wszystko w porozumieniu z Tobą.
Wszystko po to, aby Twoje mieszkanie wyróżniło się wśród setek ofert już na etapie przeglądania ogłoszeń przez zainteresowanych
Plan MAXI
Jeśli mieszkanie wymaga drobnych prac remontowych – określę co jest do zrobienia i skontroluję prace wykonawców, zamówię materiały wykończeniowe, czy meble i zorganizuję ich odbiór.
Następnie zajmę się optymalną aranżacją wszystkich pomieszczeń, która zachwyci nabywców od samego wejścia, a wcześniej… będzie świetnie wyglądać w ogłoszeniu.
Zdjęcia
Na koniec proponuję Ci profesjonalną sesję zdjęciową, która jest nieodłączną częścią udanego home stagingu. Otrzymasz pakiet pięknych zdjęć przygotowanych do publikacji w serwisach nieruchomości.
Kiedy warto?
- jeśli zamierzasz sprzedać lub wynająć swój dom/mieszkanie i uzyskać wysoką cenę
- jeśli oferta od jakiegoś czasu jest na rynku i nie wzbudza zainteresowania
- jeśli chcesz ją mocno wyróżnić i z dumą pokazywać
- jeśli jesteś profesjonalnym agentem nieruchomości i organizujesz powyższe dla klienta
- jeśli masz świadomość marketingowej siły home stagingu, ale wolisz to zlecić innym
- jeśli posiadasz wiele nieruchomości i delegowanie zadań to oczywistość 🙂
Co
zyskasz?
KLIENTÓW
może nawet będą rywalizować o Twoje mieszkanie
CZAS
zamkniesz transakcję zdecydowanie szybciej, być może wystarczy jedna prezentacja
PIENIĄDZE
dzięki większemu zainteresowaniu uzyskasz wymarzoną cenę i pozbędziesz się comiesięcznych kosztów (czynsz, prąd, gaz)
SPOKÓJ
sprawna sprzedaż czy wynajem zwyczajnie oszczędza nerwy
SATYSFAKCJĘ
bo trzeba pracować mądrze, a nie ciężko 🙂
Ile to
kosztuje?
Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie w zależności od metrażu, zakresu prac, typu pomieszczenia. Minimalna inwestycja to 2900 zł za przygotowanie planu działań oraz spotkanie online z raportem i wskazówkami do samodzielnego wdrożenia.
Spotkanie na żywo w Poznaniu, realizacja metamorfozy, profesjonalna sesja zdjęciowa – do ustalenia po przedstawieniu szczegółów.
Rekomendacje
MOICH KLIENTÓW